Για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες της Θάσου

Το κλείσιμο της γραμμής Πρίνου Καβάλας, που θα σημάνει μεγαλύτερες δυσκολίες στη μετακίνηση τόσο των εργαζομένων και του λαού της Θάσου όσο και της Καβάλας, αλλά θα συνοδευτεί και με απολύσεις ναυτεργατών, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που έχει σαν ευαγγέλιο την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των μεγαλοεπιχειρηματιών. Την πολιτική που διατηρεί προκλητικά δεκάδες φοροαπαλλαγές για τους εφοπλιστές και τσακίζει σε φόρους και χαράτσια το λαό. Η κυβέρνηση που διαπραγματεύτηκε σκληρά για να κρατήσει τις φοροαπαλλαγές των εφοπλιστών με τους εταίρους.. η κυβέρνηση που κορόιδευε και με τους τοπικούς βουλευτές πως θα ενίσχυε τα ήδη λίγα δρομολόγια της γραμμής…διατήρησε θεσμικά το πλαίσιο που δίνει το απόλυτο κουμάντο για τις γραμμές στους εφοπλιστές και σήμερα επί ημερών της κλείνει μια κρίσιμη γραμμή για το λαό της περιοχής. Πέρυσι ζήσαμε την αγωνία για τη Σαμοθράκη, φέτος κλείνει ο Πρίνος. Φυσικά ευθύνες έχει και η τοπική διοίκηση και τα στελέχη της ΝΔ που δεν διαφοροποιούνται χιλιοστό από την πολιτική στήριξης των εφοπλιστών, άλλωστε και επί των ημερών τους τα ίδια γίνονταν. Η Λαϊκή Συσπείρωση ζητάει άμεσα την παρέμβαση της κυβέρνησης, για να παρθεί πίσω η απαράδεκτη απόφαση, να μην τολμήσουν οι εφοπλιστές και προχωρήσουν σε απολύσεις.  Χρειάζεται να μη χαθεί χρόνος, να βρουν οι εφοπλιστές απέναντι τους το λαό της Θάσου και της Καβάλας. Να στηριχτούν τα δίκαια αιτήματα των ναυτεργατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις